Helgen...



Var förbi köksmässan i lördags, jag tror aldrig jag sett så mycket folk på Älvsjömässan någonsin. Det verkade inte som svininfluensan hade någon avskräckande effekt! Gick igenom ganska snabbt,  vinprovning överallt. Culinery Teamt representerades av 4st kockar 17.30, men jag hade inte tid att stanna måste hämta ut material inför söndagens "set up. Var & tittade på " This is it " Michael Jackson med några vänner. Fantastiskt, vilken artist! Väl värd att se, så oerhört råkigt att han inte finns mer. Konserten hade blivit super!


Söndag kl.14.00 ska vi, Culinery Teamet vara på Vår Gård ute i Saltsjöbaden, satt i tankar och hamnade ute i Gustavsberg, det var bara att vända om! Nervöst vad ska alla tycka om min dukningside´( kan tyvärr inte berätta, det är hemligt än så länge) Alla kockdeltagarna presenterade sina matidee´r , Oh vad kul att vara igång igen, vi fick silver i OS i Erfurt, Tyskland 2008, nu är det bara Guld som gäller i VM i Luxenburg. Allt gick bra, min ide´gick igenom direkt, skönt! Nästa Set Up sista helgen i jan.






Kommentarer
Postat av: pudelflickan

Lycka till !

2009-11-10 @ 17:00:41
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0