KLONG och kransar!


Träffade Eva Hjertberg som driver företaget KLONG ( bl.a designar & tillverkar bestick) vi gör en hel del duknings Event ihop. Vi har bestämt oss för att uppdatera oss på kulturfronten i Stockholm,  något varje vecka ( om vi hinner ) Vi började med en lunch i fredags!



Vad sägs om denna vackra höstkrans, med pumpor, äpplen, rosor & löv. Tillverkade den under en kurs jag hade i förra veckan.




Jag får dagligen frågor på mailen om jag håller kurser & föreläsningar för privata grupper. Det gör jag supermycket, möhippor, tjejträffar m.m Även små som stora företag.  Inför Julen:  Jag kommer med allt material till tex. en Advokat byrå, de gör julkransar därefter äter de julbord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0