Kurser och kransar!

Måndag morgon! Jag är ute i Årsta partihallar och köper kransstommar & Boxbom till 5st STORA kransar. Jag vet inte hur många år, kanske 7, har jag gjort julkransar till LUCCAs skytfönster! Varje år olika ( beror på årets trend) Hade egentligen inte alls tid men det har numera  blivit en tradition.  



Här är mina kransar & Boxbompåse!     


Återkommer med resultatet!


Kurserna i helgen avlöpte väl! Det är alltid lika kul att träffa nya människor, alla lika entusiastiskt. Vi pratar & diskuterarar & skrattar! Här gör vi bordskransar inför julen, med 4st ljushållare i plast som man sticker ner förvandlas kransen till adventjlusstake, annars ställer man ett högt blockljus i mitten. Så vacker!



Tänk att jag har gjort den här!







Kommentarer
Postat av: Tidsmästarinnan

Hej! jag kikar in och inspireras! Jag hittade en fin och superenkel idé hos dig till dukning, små blomkåls- och broccolibuketter i minikrukor, det blev fint (jag har en liten bild på min blogg).

Ha det så gott!

Susanne

2009-11-27 @ 09:13:18
URL: http://tidsmastarinnan.blogspot.com
Postat av: catharina



Superkul! Jag ska gå in och titta!

Trevlig Helg!

catharina

2009-11-27 @ 10:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0