Köpenhamn!

Köpenhamn hela helgen!  Filippa min mellandotter som pluggar där, fyllde år. Vi var på en fantastisk nyöppnad restaurang Scapetta, rantzausgade 7 som redan blivit har utnämnd till Cphgs bästa restaurang! 5 rätter 275 dkk, super.




Efter någon bar var det läggdags för att vakna upp till Champagne frukost på Nimb, restaurang som ligger i anslutning till Tivoli.  Överallt var det dekorerat med pumpor, t.o.m med inne på tivoli var det en vandrande orkester med pumpor som huvudbonad. En av mina döttrar ( jag har tre ) sa, när jag tog ett av alla mina pumpa foton - mamma du är besatt av Pumpor!

På tal om Pumpor så har jag dukat upp Halloween hos  Tasteline, www.tasteline.se   se " Halloween för vuxna"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0