Frankrike och VM i Luxenburg.

Nu är jag äntligen i Frankrike! Här har jag hittat min alldeles egna oas där jag vandrar, plockar blommor, och planerar alla höstens göromål. Vi har haft ett litet hus här i Serre Chevalier i alperna i många år, men bara varit här på vintern. För mina barn och min man som älskar skidor har det här alltid varit fantastiskt, men för mig som inte alls gillar kallt väder och snö har dessa resor mest varit veckor jag tar mig igenom. Men nu har jag hittat precis när jag ska vara här, och det är nu! I brytet mellan sommar och höst, med alla färger, mat, marknader...







Innan jag åkte hade jag även ett roligt möte med Jonas Franzen, som är både chefs kock på Strand hotell i Stockholm, lagkapten för Stockholm culinary team och en född ledare! Vi spånade nya ideer för dukningar och koncept inför VM i Luxenburg 2010.



http://www.stockholmculinaryteam.se

Kommentarer
Postat av: pudelflickan

Vilka härliga bilder !

Mycket spännande på gång förstår jag.

Kram Hedvig

2009-09-15 @ 08:24:08
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0